summer with Zaful.com !


Cześć!

Ostatnio nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym - ZAFUL.COM. Sklep ten ma bardzo zróżnicowany asortyment, myślę, że każda z nas znajdzie tam coś fajnego. Bardzo długo szukałam, czegoś dla siebie, przeglądając stronę internetową sklepu, nie mogłam się zdecydować na konkretną rzecz, podobało mi się mega dużo rzeczy, ale ostatecznie postawiłam na bikini, które znajdziecie - TU oraz biały top - TU
Wielki plus dla sklepu, za szybki i sprawny kontakt. Na paczkę czekałam około 11 dni roboczych. Jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru. Ku mojemu zdziwieniu, ciuchy są naprawdę bardzo dobrej jakości, a rozmiarówka się zgadza. 

Z miłą chęcią polecam Wam sklep ZAFUL.COM! I życzę udanych zakupów!

Post z topem pojawił się - TU. A poniżej klika zdjęć, otrzymanych przeze mnie rzeczy:








(bikini - HERE, top - HERE)

Komentarze

Prześlij komentarz