sammydress review // Ghost Loft - Seconds

Cześć!

W tym tygodniu paczka przychodziła za paczką, dlatego dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejną przesyłkę od sammydress.com. Jest to idealna na jesień skórzana kurtka/płaszczyk z futrzanym kołnierzem, pierwsze na co zwróciłam uwagę to jej kobiecy krój, który bardzo mi się podoba. Kurtka kojarzy mi się trochę z latami 90'. Na stronie sklepu dostępna jest także wersja w kolorze czarnym, nad którą również się zastanawiam :).

Jak już wspominałam w ostatnim poście, Sammydress - wielki plus za jakość ubrań. 

Zapraszam serdecznie na fanpage i stronę sklepu:

















































(jacket - sammydress.com >here<, sweater - tally weijl, skirt - new look)

Komentarze

  1. A no cudny ten płaszczyk! Świetny ma kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, to ten płaszcz to płaszcz, a nie sukienka :) kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcie, pomyślałam: wow, ale genialna sukienka, a to płaszcz <3 super!
    Kochana, chciałabym serdecznie zaprosić cię na mojego bloga,
    http://coeursdefoxes.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz