sammydress.com // Giraffage - Bring Me Your Love (feat. THEA)

Cześć!
Dzisiaj o kolejnej przesyłce ze sklepu sammydress.com, z którym niedawno nawiązałam współpracę. Tym razem wybrałam sobie ramoneskę >klik< , która od razu wpadła mi w oko. Ramoneski uwielbiam za krój, wygodę i "charakter", w szafie mam jedynie klasyczną, czarną, a inne kolory również wyglądają świetnie, dlatego teraz zdecydowałam się na kurtkę w kolorze burgundowym.
Paczka szła do mnie około 2 tygodni, gdy ją rozpakowałam byłam mega zadowolona. Przepiękny, intensywny kolor, porządna jakość (o wiele lepsza, niż w niektórych sieciówkach), perfekcyjny rozmiar. Ramoneska jest idealna, gdybym miała oceniać to dałabym 10/10 :)!
Kolejny raz sammydress.com pozytywnie zaskoczył mnie jakością swoich ubrań, pomimo, że jest to sklep chiński, dlatego też serdecznie polecam ten sklep i życzę udanych zakupów!


ZAPRASZAM:







  











(rings, jacket - sammydres.com >here<, top, shorts, hat - h&m)

Komentarze

  1. Jak zawsze stylizacja z pazurrrem ;)
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska jest super!
    I te frędzle dyndające z bluzki - świetnie to razem wygląda!

    P.S. Odpisałam Ci u mnie, Kasiu, co do obiektywu - tylko tak jak nadmieniłam: taki efekt rozmycia itp. będzie wypadał przy zdjęciach z niego jeśli masz aparat z pełną klatką. Na niepełnoklatkowym zdjęcia będą winietowane. No i to jest obiektyw w pełni manualny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz