Zaful review // ISLAND - Come With Me


Cześć!
Dzisiejszy post jest o ostatnio otrzymanej przesyłce z Zaful.com. Od dłuższego już czasu, mam przyjemność współpracować z tym sklepem, w którym wybór asortymentu jest przeogromny i dlatego za każdym razem mam problem ze znalezieniem czegoś odpowiedniego dla mnie ;) ale od momentu, gdy przywitała nas jesień i na dworze zrobiło się chłodniej, przy moim wyborze bardziej zwracam uwagę na kurtki, płaszcze i wszystkie okrycia wierzchnie. Teraz również zdecydowałam się na, kolejną już w mojej szafie, zamszową ramoneskę. Kurtka jest koloru khaki, rozmiar jest idealny (ja wybrałam sobie S) i wielki ukłon za jakość:)! 
Zaful.com jest warty uwagi, dlatego serdecznie zapraszam na fanpage i instagram sklepu:









  





























(jacket - Zaful.com, jeans, t-shirt - h&m, rings - sammydress.com)

Komentarze

Prześlij komentarz