Zaful wishlist

Cześć!
Kochani, dzisiaj na blogu szybka wiosenno-letnia wishlist od sklepu Zaful. Z dnia na dzień robi się coraz cieplej, więc przyszedł już czas na odświeżenie szafy i na zaopatrzenie się w jakieś letnie łaszki. Zauważyłam, że na Zaful rządzą teraz zarówno sportowe, jak i eleganckie oraz dziewczęce kombinezony i 2-częściowe komplety. Poniżej możecie zobaczyć, co szczególnie wpadło mi w oko, i co powitałabym, w te lato, w mojej szafie :). Moja lista favourits, na Zaful, pęka w szfach :). W tym poście możecie zobaczyć tylko malutką część tego, co mi się spodobało. Oczywiście oprócz kombinezonów wpadły mi w oko również spódniczki z imitacji skóry, które również możecie podziwiać w tym poście, oraz kilka crop topów. Z tego, co można zauważyć na polskiej blogosferze, nie jedna z Was miała współpracę z Zaful, bądź po prostu robiła u nich zakupy i wiem, że nie jedna zgodziłaby się ze mną, co do jakości produktów, która jest jak najbardziej na plus. Ja również miałam już okazję, żeby współpracować z Zaful kilka razy i za każdym razem jestem miło zaskoczona, dlatego też zrobienie takiej letniej wishlisty, to czysta przyjemność. 
Także kochani, zapraszam Was do zapoznania się z moją wsihlist poniżej. Zachęcam również do odwiedzenia strony sklepu, może akurat któraś z Was znajdzie coś fajnego dla siebie, ja sama, zdecyduję się pewnie na jakiś 2-częściowy komplet :). 
Zapraszam Was również do obejrzenia bikini/Bikinis promotion - HERE
A jeżeli któraś z Was prowadzi bloga i chciałaby współpracować z Zaful, niech napisze tutaj - kira@zaful.com 
(please contact kira@zaful.com for cooperation).
Miłego dnia <3!



Zip Up PU Leather Mini Skirt - HERE



Off Shoulder Embroidered Crop Top With Shorts - HERE



Cropped Lace Up Ribbed Top - HERE



Crochet Panel Shorts Two Piece Set - HERE



Camouflage Metallic Rings Top - HERE



Contrast Cami And Dolphin Shorts Set - HERE



Raw Hem Rose Embroidered Sweatshirt - HERE



Flounced Top With Smocked Skirt - HERE



Lace Satin Cami And Shorts Set - HERE



Bra Two Piece Shorts Tracksuit - HERE



Contrast Binding Notch Shorts Two Piece Set - HERE



Cutout Cropped Tank Top - HERE



Lace Trim Velvet Bodysuit - HERE



Snap-button Wide Leg Jumpsuit - HERE



Stripes Criss Cross Ruffle Mini Dress - HERE


Zippers PU Skirt - HERE



Floral Print Knotted Slip Romper - HERE

Komentarze

Prześlij komentarz